Prowadzenie profilów w mediach społecznościowych
Media społecznościowe to najważniejsze dzisiaj narzędzie promocji salonu kosmetycznego w internecie. Promocja to działania, które prezentują zalety świadczonych przez salon kosmetyczny usług, i przekonują docelowe odbiorczynie do przystąpienia do procesu wymiany. Istotą promocji, czyli tak zwanej komunikacji marketingowej, jest dostarczenie klientkom wyczerpującej informacji o naszej ofercie i jej cechach. Pozwala to zwiększyć naszą rozpoznawalność na rynku oraz ułatwić podjęcie decyzji o skorzystaniu z naszych usług. Dzięki mediom społecznościowym możemy wyróżnić własną ofertę wśród ofert konkurencyjnych obecnych na rynku. Dzięki dobrze zbudowanym profilom w serwisach takich jak Facebook czy Instagram, budujemy wizerunek salonu, przyciągamy nowe klientki i utrzymujemy te dotychczasowe. Uzyskanie spójnej i wyrazistej identyfikacji naszego salonu wymaga podejmowania zintegrowanych działań w zakresie całego marketingu mix, zorientowanych na stworzenie zarówno przekonującego przesłania, jak i odpowiednio dobranej formy przekazu. Serwisy społecznościowe są niczym witryna naszego salonu kosmetycznego. W naszej ofercie znajduje się:
- założenie profilu
- dobranie wizualnej strony
- tworzenie treści
- tworzenie zdjęć i filmów
- pozyskiwanie nowych obserwujących
- wchodzenie w interakcje z obserwującymi
4 komentarze
Pingback:
Pingback:
Pingback:
Pingback: