Tworzenie stron internetowych salonów kosmetycznych
Design, kolorystyka, nawigacja i odpowiednia technologia to najważniejsze atrybuty dobrej witryny internetowej. Strona musi też odpowiadać tożsamości naszego salonu. Bez względu na to w jaki sposób chcemy przekazywać naszą opowieść do odbiorców, punktem bazowym naszej komunikacji e-marketingowej jest odpowiednia strona w internecie.
- właściwie dobrane kolory
- właściwe logotypy
- właściwe czcionki
- projekt graficzny odpowiadający tożsamości salonu
- Content is the king! – opracowanie najbardziej pożądanej przez wyszukiwarki treści
- właściwa technologia do zarządzania treścią
- pozycjonowanie strony
W przypadku budowania witryny salony urody warto oprzeć się na modelu AIDA. Polega on na:
- zwróceniu uwagi (Attention)
- wzbudzeniu zainteresowania (Interest)
- wywołaniu chęci skorzystania z usługi (Desire)
- podjęciu działań czyli nabycia usługi (Action)
Tworzenie stron internetowych to bardziej sztuka niż nauka. Żeby strona spełniała swoją funkcję i komponowała się z całościową tożsamością salonu, w jej powstanie musi być zaangażowany cały zespół ludzi. Zespół biegły w takich obszar jak projektowanie graficzne, tworzenie treści, programowanie czy optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Oferujemy tworzenie witryn od tych najprostszych, czysto informacyjnych, po te najbardziej skomplikowane z systemem umawiania wizyt, programami lojalnościowymi itp.
4 komentarze
Pingback:
Pingback:
Pingback:
Pingback: