Oferta Marketingowa

Tworzenie stron internetowych salonów kosmetycznych

Design, kolorystyka, nawigacja i odpowiednia technologia to najważniejsze atrybuty dobrej witryny internetowej. Strona musi też odpowiadać tożsamości naszego salonu. Bez względu na to w jaki sposób chcemy przekazywać naszą opowieść do odbiorców, punktem bazowym naszej komunikacji e-marketingowej jest odpowiednia strona w internecie.

  • właściwie dobrane kolory
  • właściwe logotypy
  • właściwe czcionki
  • projekt graficzny odpowiadający tożsamości salonu
  • Content is the king! – opracowanie najbardziej pożądanej przez wyszukiwarki treści
  • właściwa technologia do zarządzania treścią
  • pozycjonowanie strony

W przypadku budowania witryny salony urody warto oprzeć się na modelu AIDA. Polega on na:

  • zwróceniu uwagi (Attention)
  • wzbudzeniu zainteresowania (Interest)
  • wywołaniu chęci skorzystania z usługi (Desire)
  • podjęciu działań czyli nabycia usługi (Action)

Tworzenie stron internetowych to bardziej sztuka niż nauka. Żeby strona spełniała swoją funkcję i komponowała się z całościową tożsamością salonu, w jej powstanie musi być zaangażowany cały zespół ludzi. Zespół biegły w takich obszar jak projektowanie graficzne, tworzenie treści, programowanie czy optymalizacja pod kątem wyszukiwarek. Oferujemy tworzenie witryn od tych najprostszych, czysto informacyjnych, po te najbardziej skomplikowane z systemem umawiania wizyt, programami lojalnościowymi itp.

4 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *